Odpovědi na často kladené otázky
         

Číslo otázky:
474   Datum:   20.3.2023
Otázka:Jak opravit výstupy z Mezd a personalistiky (vizuální verze) v PDF, které se zobrazují špatně.
 Odpověď:

Pokud se některé části výstupů (nebo i celý výstup) zobrazují v programu Adobe Acrobat tak, že písmo je "rozsypané" a nelze přečíst, je to pravděpodobně způsobeno některou z posledních aktualizací programu Adobe Acrobat, která mění kompatibilitu/nastavení.

Možný postup pro odstranění problému je tento:

  1. V programu Acrobat Reader: Úpravy > Předvolby > Zobrazení stránky > Používat lokální písma > Vypnout.

V případě, že tento postup nepomůže, pak pokračujte následujícími kroky:

  1. Vypnout Acrobat Reader
  2. Smazat c:\windows\system32\fntcache.dat
  3. Restartovat Windows
  4. Otevřít PDF (je možná změna fontu na Wingdings)
  5. Změnit zoom
  6. Používat lokální písma (zkuste vypnout/zapnout s restartem programu Acrobat reader)
* Berte prosím v potaz, že otázka a odpověď mohou být úzce svázané s verzí programu aktuální v době zveřejnění odpovědi.

Související otázky najdete ve skupinách: Přeskočit odkazy pro navigaci

© 2022 MRP-Informatics, spol. s r.o.                                         MRP na Slovensku